HD video loopt niet soepel in Presentatie-mode in Wings 7

Plaats reactie
Pieter Vanhese
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 10:59

HD video loopt niet soepel in Presentatie-mode in Wings 7

Bericht door Pieter Vanhese » wo 11 mar 2020, 16:29

Na upgrade van Wings6 advanced naar Wings7 viel me op dat de video fragmenten met hapering wordt weergegeven in de presentatie mode. Dezelfde presentatie, origineel in Wings6 loopt wel soepel. Vergeet ik ergens een instelling ?

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: HD video loopt niet soepel in Presentatie-mode in Wings 7

Bericht door Cuno Wegman » zo 15 mar 2020, 15:15

Hallo Pieter,

Met name in de eerste versies van Wings 7 zijn er wat problemen geweest met de weergave van video. Van meerder kanten had ik begrepen dat die bij de actuele versie (7.2.1) opgelost waren.
Mochten bij toch problemen bestaan, dan bevat jouw melding te weinig gegevens om daar conclusies of adviezen aan te verbinden (samenstelling computer, eigenschappen van de video, ...).

Het is een feit dat er een groot verschil is tussen Wings Platinum 6 (en ouder) en Wings 7. Met name door het verschil in video-aansturing en het onderscheid tussen 32-bit en 64-bit-programmatuur kunnen verschillen ontstaan.
Vaak bleken de problemen opgelost door het actualiseren van de driver van de grafische kaart.
AVé,
Cuno

Pieter Vanhese
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 01 mar 2015, 10:59

Re: HD video loopt niet soepel in Presentatie-mode in Wings 7

Bericht door Pieter Vanhese » vr 20 mar 2020, 17:00

Hallo Cuno,

Bedankt voor je antwoord, de oplossing lag inderdaad bij het actualiseren van de driver van de grafische kaart.

Gegroet,
pieter

Plaats reactie