Geacht Forum,
ik heb afgelopen zaterdag niet optimaal kunnen leren en genieten van het goede programma dat door jullie in elkaar
hebben gezet.
ik had wel beeld maar geen geluid. voor mijn gevoel stond alles goed ,maar ik greeg op een geven moment wel in berich dat de host de audio had uitgezet rara wat is er misgaan .ik heb dit voorheen nog niet gehad toen ging het goed
Groet Arnold
geen geluid bij het webinar
-
- Jan Roeleveld
- Contacteer:
Re: geen geluid bij het webinar
Jammer Arnold.
Dat de host (Jos) de audio uitzet betekent dat hij de microfoons van alle deelnemers uitschakelt zodat de webinar niet wordt verstoord door omgevingsgeluiden. Dat heeft verder geen gevolgen voor de weergave van het gesprokene door de webinar 'docenten'.
Ik heb alle 3 webinars weer opgenomen en dus kan je die binnenkort via de website alsnog bekijken én beluisteren.
Dat de host (Jos) de audio uitzet betekent dat hij de microfoons van alle deelnemers uitschakelt zodat de webinar niet wordt verstoord door omgevingsgeluiden. Dat heeft verder geen gevolgen voor de weergave van het gesprokene door de webinar 'docenten'.
Ik heb alle 3 webinars weer opgenomen en dus kan je die binnenkort via de website alsnog bekijken én beluisteren.
Succes..!
Groeten,
Jan
Groeten,
Jan