Goededag
Kan met Wings 6 geen mp4 meer maken ; geeft melding fout bij video maken.
Heb verschillende instelingen geprobeerd maar geeft geen oplossing.
Mp4 die ik heb gemaakt van AV series gaven in het verleden geen probleem en nu kan ik met dezelfde instelling van die AV series geen Mp4 meer maken.
Kan probleem veroozaakt worden door update Windows 11 ?? of een heel andere oorzaak die ik over het hoofd zie.??
Groet Piet Huijgens
Geen Mp4 maken met Wings 6
-
Piet Huijgens
- Berichten: 12
- Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 21:27
- Cuno Wegman
- Berichten: 789
- Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
- Contacteer:
Re: Geen Mp4 maken met Wings 6
Hallo Piet,
Je hebt de oorzaak bijna geraden: het is het gevolg van een update. Maar niet van Windows (hoewel deels toch wel), maar vooral van de driver van de grafische kaart.
Het onderwerp is, onder een niet direct herkenbare titel, in het forum al behandeld:
uitvoer videoformaat selecteer baar
Dit probleem is dus op twee manieren op te lossen:
- herinstalleer een oudere versie van de driver van de grafische kaart,
- gebruik een andere codec (bijvoorbeeld Cisco) (vermijd het gebruik van de Intel Quicksync).
Je hebt de oorzaak bijna geraden: het is het gevolg van een update. Maar niet van Windows (hoewel deels toch wel), maar vooral van de driver van de grafische kaart.
Het onderwerp is, onder een niet direct herkenbare titel, in het forum al behandeld:
uitvoer videoformaat selecteer baar
Dit probleem is dus op twee manieren op te lossen:
- herinstalleer een oudere versie van de driver van de grafische kaart,
- gebruik een andere codec (bijvoorbeeld Cisco) (vermijd het gebruik van de Intel Quicksync).
AVé,
Cuno
Cuno
-
Piet Huijgens
- Berichten: 12
- Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 21:27
Re: Geen Mp4 maken met Wings 6
Dag Cuno
Bedankt voor je snelle antwoord en heb weer een Mp4 kunnen maken met de codec Cisco van mijn nieuwste AV serie..
Ga zeker nog aan de slag met de driver van Nvidia grafische kaart maar ben voorlopig uit de brand.
Nogmaals bedankt Cuno toppie.
Groet Piet Huijgens
Bedankt voor je snelle antwoord en heb weer een Mp4 kunnen maken met de codec Cisco van mijn nieuwste AV serie..
Ga zeker nog aan de slag met de driver van Nvidia grafische kaart maar ben voorlopig uit de brand.
Nogmaals bedankt Cuno toppie.
Groet Piet Huijgens
-
Piet Huijgens
- Berichten: 12
- Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 21:27
Re: Geen Mp4 maken met Wings 6
Dag Cuno
Ook Nvidia driver 567.80 gedownload en geïnstalleerd en nu werkt het ook weer via de Nvidia codec.
Cuno hartstikke bedankt wat zouden we zijn zonder jou expertises.
Groet Piet Huijgens
Ook Nvidia driver 567.80 gedownload en geïnstalleerd en nu werkt het ook weer via de Nvidia codec.
Cuno hartstikke bedankt wat zouden we zijn zonder jou expertises.
Groet Piet Huijgens