Sinds kort heb ik windows 11 (brrr)
Wanneer ik een project wil openen start deze op met een naamloos projectnaam terwijl ik wel de afbeeldingen enz van het juiste project zie. ( en deze ook voor het afsluiten heb opgeslagen) Er komt een venster die vraagt: moeten de veranderingen opgeslagen worden? Als ik op ja klik moet ik een nieuw project opslaan - klik ik op nee of annuleren komt de projectnaam bovenaan weer terug en kan ik gewoon weer verder werken. Wat is hier aan de hand??? Groetjes Liseth
Opslaan ???
-
liseth schoutsen
- Contacteer:
- Cuno Wegman
- Contacteer:
Re: Opslaan ???
Hallo Liseth,
Jouw beschrijving geeft maar een beperkt aantal aankopingspunten. Je meldt bijvoorbeeld niet met welke versie van Wings je werkt, en of de ingelezen projecten ook met die versie gemaakt zijn.
Op basis van jouw beschrijving zijn mijn eerste vermoedens:
- het project is van een oudere versie van Wings dan waarmee je het project opent;
- het project is beveiligd tegen schrijven (read only).
Hopelijk geeft dit licht in de duisternis.
Cuno
Jouw beschrijving geeft maar een beperkt aantal aankopingspunten. Je meldt bijvoorbeeld niet met welke versie van Wings je werkt, en of de ingelezen projecten ook met die versie gemaakt zijn.
Op basis van jouw beschrijving zijn mijn eerste vermoedens:
- het project is van een oudere versie van Wings dan waarmee je het project opent;
- het project is beveiligd tegen schrijven (read only).
Hopelijk geeft dit licht in de duisternis.
Cuno
AVé,
Cuno
Cuno
-
liseth schoutsen
- Contacteer:
Hoi Cuna,
Dank voor je reactie.
Ik heb dit project Nieuw gemaakt in wings 7 pro. Vandaag bij het openen kreeg ik weer een andere mededeling.
>C:\Program Files\AV Stumpfl\Wings 7\SPEASY64.dll is not compatible with Windows or contains an error. Try reinstalling the program using the original installation media or contact your system administrator or software vendor for support. Error status Oxc0e90002.
Er is de originele wings opnieuw erop gezet nadat windows 11 werd geinstalleerd.
Misschien wordt het je nu duidelijker.
Groetjes Liseth
Dank voor je reactie.
Ik heb dit project Nieuw gemaakt in wings 7 pro. Vandaag bij het openen kreeg ik weer een andere mededeling.
>C:\Program Files\AV Stumpfl\Wings 7\SPEASY64.dll is not compatible with Windows or contains an error. Try reinstalling the program using the original installation media or contact your system administrator or software vendor for support. Error status Oxc0e90002.
Er is de originele wings opnieuw erop gezet nadat windows 11 werd geinstalleerd.
Misschien wordt het je nu duidelijker.
Groetjes Liseth
- Cuno Wegman
- Contacteer:
Hoi Liseth,
Wat mij een beetje doet huiveren, is "Er is de originele wings opnieuw erop gezet".
ALs dat de versie is, van de cd/dvd die je ooit hebt aangeschaft, dan is de kans zeer groot, dat die versie verouderd is.
De meest recente versie (versie 7.3.1 van december 2020) is te downloaden van de website van Stumpfl:
https://hdav.org/en/wings-7/downloads-1
Daar staat ook de juiste versie van de dongle-driver.
Versie 7.3.1 is ook te downloaden van de website van de Nedelandse importeur:
https://www.hdav.nl/wings7/installatie
Voor de volledigheid: het bestand 'SPeASY64.dll' in de map van Wings 7 zou als datum 29-06-2018 moeten hebben, met 09:39 als tijdstip en 21.958.656 bytes omvang.
Hopelijk was een versie-verschil de oorzaak (en nu oplossing) voor jouw probleem.
Mvg
Cuno
Wat mij een beetje doet huiveren, is "Er is de originele wings opnieuw erop gezet".
ALs dat de versie is, van de cd/dvd die je ooit hebt aangeschaft, dan is de kans zeer groot, dat die versie verouderd is.
De meest recente versie (versie 7.3.1 van december 2020) is te downloaden van de website van Stumpfl:
https://hdav.org/en/wings-7/downloads-1
Daar staat ook de juiste versie van de dongle-driver.
Versie 7.3.1 is ook te downloaden van de website van de Nedelandse importeur:
https://www.hdav.nl/wings7/installatie
Voor de volledigheid: het bestand 'SPeASY64.dll' in de map van Wings 7 zou als datum 29-06-2018 moeten hebben, met 09:39 als tijdstip en 21.958.656 bytes omvang.
Hopelijk was een versie-verschil de oorzaak (en nu oplossing) voor jouw probleem.
Mvg
Cuno
AVé,
Cuno
Cuno
-
liseth schoutsen
- Contacteer:
Cuno dank voor de reactie weer.
Nee we hebben geen CD/dvd gebruikt.
Hoe de versie erop is gezet helaas was ik daar niet bij!!
Ik heb in de serie gekeken bij informatie
Daar staat:
Licentie: wings pro
Programmaversie 7.3.1. (64-Bit)
Revisiedatum: 09.12.2020 (r2070)
Serienummer 2929
'SPeASY64.dll' in mijn wings map heeft data 19-7-2018 met tijdstip 10.29 20,9 MB
Het venster die vraagt: moeten de veranderingen opgeslagen worden? komt ook nog steeds
Wat NUUUU??
groetjes Liseth
Nee we hebben geen CD/dvd gebruikt.
Hoe de versie erop is gezet helaas was ik daar niet bij!!
Ik heb in de serie gekeken bij informatie
Daar staat:
Licentie: wings pro
Programmaversie 7.3.1. (64-Bit)
Revisiedatum: 09.12.2020 (r2070)
Serienummer 2929
'SPeASY64.dll' in mijn wings map heeft data 19-7-2018 met tijdstip 10.29 20,9 MB
Het venster die vraagt: moeten de veranderingen opgeslagen worden? komt ook nog steeds
Wat NUUUU??
groetjes Liseth