Geluid

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Karin Rass
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 06 nov 2013, 09:54
Contacteer:

Geluid

Bericht door Karin Rass » ma 03 nov 2014, 21:01

na wat stoeien, en aan knoppen hebben geklikt, kwam ik tot het volgende, te ontdekken
waar ik op heb geklikt, is de toets, rode pijl
wat erbij op de tijdlijm kreeg te zien, is groen omcirkeld
misschien een keer is uitgelegd met een bijeenkomst in Houten, die ik gemis heb

Afbeelding

wat is de functie
hoe kan kun je het per tijdlijn instellen/wijzigen/veranderen

Gr. Karin
Laatst gewijzigd door Karin Rass op zo 23 nov 2014, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Geluid

Bericht door Jan Roeleveld » di 04 nov 2014, 13:18

Beste Karin,

Die functie, de 'live-player', zit alléén in de Pro versie. Cuno leest zeker weten mee op dit HDAV-Forum en zal zeker bereid zijn om dit feature de eerstvolgende keer onder de loep te nemen.
Bij mijn weten is het nog niet eerder aan bod gekomen.
Succes..!

Groeten,

Jan

Gebruikersavatar
Karin Rass
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 06 nov 2013, 09:54
Contacteer:

Re: Geluid

Bericht door Karin Rass » di 04 nov 2014, 16:14

Hoi Jan
dankje voor je reactie
we wachten het rustig af
ben in bezit van de Pro versie ( denk dat ik er anders niet bij uit was kunnen komen :lol: )
misschien dan Cunno het weet, of zelfs nog niet ontdekt heeft, dat kan natuurlijk ook!
Gr. Karin

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Geluid

Bericht door Jan Roeleveld » di 04 nov 2014, 16:52

Ha Karin,

Ik weet wel zeker dat Cuno dat wel ontdekt heeft... Hoe zou anders het programma allemaal Nederlandse menu's hebben...? Cuno komt in alle hoeken en gaten van het programma bij zijn vertaalwerk. Hem is geen krocht te duister en geen hoekje te klein. Ik durf zelfs te beweren dat hij op méér plekjes komt dan ik of welke andere die-hard... :!:
Succes..!

Groeten,

Jan

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 694
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Geluid

Bericht door Cuno Wegman » di 04 nov 2014, 20:49

Hallo Karin,

Zoals Jan al vermoedde, was ik op de hoogte van de aanwezigheid van de door jou gevonden live-player. In de Pro-versie zit een beperkte uitvoeirng daarvan, in de Vioso-versie van Wings zit de volledige/uitgebreide versie.

Omdat deze optie alleen in de pro-versie beschikbaar is en er veel meer nieuwe opties in WP5 zijn toegevoegd die (ook) in de andere versies van WP zitten, was deze uitbreiding nog niet in een technisch blok opgenomen. Wel staat mij voor de geest dat de optie kort genoemd is geweest bij de introductie van WP5.

Met alle plezier neem ik deze optie mee in het technische blok van november. En mocht je er al iets meer over willen weten: in het uitgebreide helpteksbestand van WP (WingsAVSuite_DE.chm) kun je de live-player in de index vinden.
Standaard opent WP het bestand WingsHDAV.chm. Het altenatieve bestand kun je bereiken via Extra - Map openen - Online help.
AVé,
Cuno

Gebruikersavatar
Karin Rass
Berichten: 36
Lid geworden op: wo 06 nov 2013, 09:54
Contacteer:

Re: Geluid

Bericht door Karin Rass » wo 05 nov 2014, 07:42

Hoi Cuno

ben in bezit van WP 5 PRO versie, en zou dit en gedeelte toegankelijk zijn
leuk om er meer over te weten te komen ( wat de mogelijkheden hiervan zijn) , in het technisch blok in november in Houten ( hopend dat ik er dan bij kan zijn )
ga straks, of in de loop van het weekeinde even kijken, naar de link die je aangeeft
tot voor nu
thanks techno luitjes: Cuno en Jan
Gr. karin

Plaats reactie