geluid bij video

Plaats reactie
Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

geluid bij video

Bericht door Ite Boersma » zo 23 nov 2014, 19:25

Gisteren bij de SGG bijeenkomst het stukje over geluid bij video van Cuno met belangstelling gevolgd, omdat het het binnenhalen van het geluid bij video zoals getoond in het instuctiefilmpje van Remi bij mij niet werkt, maar gisteren werd opgemerkt dat je de ac 3 code moest instaleren, dus de code van de site van Jan gehaald, ik weer de video gesleept in een videospoor en audio spoor, maar helaas het werkt niet, in Wings krijg ik de melding "dit bestandsformaat wordt niet ondersteunt" hoewel het een bestand is welke komt uit een spiegelreflex waar je mee kunt filmen en audio kunt opnemen, het is een camera met het merk dat met een N begint, dus een doorsnee camera.
Wat doe ik fout, is dus de vraag

Ite

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: geluid bij video

Bericht door Jan Roeleveld » ma 24 nov 2014, 14:43

Beste Ite,

Ik ga nu een hele domme vraag stellen... Je hebt het AC3 filter gedwownload vanaf onze website. OK, maar heb je daarna de betreffende file ook uitgepakt en geïnstalleerd...?
Die file heet: ac3filter_1_63b.exe en na een dubbelklik op die file gaat deze zichzelf installeren op de juiste plek.
In dezelfde instructies op onze website staat dat je de laatste versie van Quicktime moet installeren. Heb je dat óók gedaan?
We lezen het resultaat hier wel weer...
Succes..!

Groeten,

Jan

Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

Re: geluid bij video

Bericht door Ite Boersma » ma 24 nov 2014, 19:16

dag Jan,
Ik heb ooit es een keer gehoord dat er geen domme vragen bestaan, maar ik heb wel het ac 3 filter gedownload en geinstalleerd maar apple quicktime dus niet, deze heb ik zojuist gedownload en
geinstalleerd en warempel, het werkt, eindelijk geluid bij de film, hartelijk dank voor je antwoord.
Vriedelijke groet, Ite

Plaats reactie