WP5 projectassistent

Henk van der Vleuten

Re: WP5 projectassistent

Bericht door Henk van der Vleuten » wo 27 nov 2013, 22:53

Weledele heer moderator,

U heeft gelijk, mijn woordkeuze was mogelijk wat fel, maar heer ridder en goede vriend Jan in de haren zitten, dat ga ik beslist niet doen, ook digitaal niet.
Toch heb ik na nadere studie en nader overleg met heer Cuno gevonden waar bij mij de schoen wringt: Windows 8.
Begin deze maand elders en opnieuw deze week thuis heb ik op mijn nieuwe systeem het verslepen van een map met submappen en daarin foto's, resp. muziek naar de naam Afbeeldingen, resp. Audio gesleept. Omdat dat niet werkte ben ik daarna gaan verslepen naar de (lege) ruimte daarnaast onder Bestand e.d. Daar kwamen dan alleen de bestanden terecht en ontstond in de linker kolom geen mappenstructuur.
Met die wetenschap ben ik proeven gaan doen op de beide andere machines XP en Win 7. En daarbij ging ik in de fout, want handelde daar zoals het niet moest, n.l. opnieuw in de lege kolom onder Bestand.
Bij zowel XP als Win 7 werkt de methodiek correct met mappenstructuur mits gesleept wordt naar de tekstregels Afbeeldingen, Audio en Video in de linker kolom onder Mediapool - ...
Ik bied hierbij mijn excuses aan voor de deels onnodige ophef.

Henk

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: WP5 projectassistent

Bericht door Jan Roeleveld » wo 27 nov 2013, 23:03

Cuno schreef:
Als moderator wil ik toch vragen om elkaar niet te hard in de digitale haren te vliegen ;)
Tsja, dat is wel duidelijk om welke personages het dan gaat... Er zijn maar twee van de vier scribenten in dit topic met haar... :lol:

Jan
Succes..!

Groeten,

Jan

Plaats reactie