koppelen van video beelden.

Plaats reactie
peter stops
Berichten: 49
Lid geworden op: vr 29 aug 2014, 22:45

koppelen van video beelden.

Bericht door peter stops » zo 19 jul 2015, 13:31

Je ziet wel eens een film dat 2 personen die tegen elkaar praten eigenlijk 1 persoon is. b.v. ik wil een samenspraak houden met mijzelf die ik persoon 2 noem. Ik neem een stukje video op, eerst mijn verhaal en ga dan op een andere stoel zitten en speel nu mijn broer persoon 2. In het eerste stuk (persoon 1) worden vragen gesteld en daarna geeft persoon 2 de antwoorden. Beide stukken wil ik nu combineren. Op het ene video spoor zet ik de video van persoon 1, en op een ander spoor video 2. Niets lukt. Heb al geprobeerd met maskers, ook geen goed resultaat. Weet iemand van jullie de oplossing?
vr. groeten
Peter Stops

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 694
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: koppelen van video beelden.

Bericht door Cuno Wegman » zo 19 jul 2015, 21:41

Hallo Peter,

Ik denk dat jouw vraag op zich voldoende helder is, maar met
Niets lukt. Heb al geprobeerd met maskers, ook geen goed resultaat. Weet iemand van jullie de oplossing?
maak je niet duidelijk wat je gedaan hebt en wat de resultaten daarvan waren. Dat biedt dus weinig mogelijkheden om suggesties voor verbeteringen of oplossingen te doen.

Als ik jouw vraag goed begrijp (twee videos, vanaf statief, waarbij allen gelijk blijft, behalve jouw aanwezigheid), durf ik met grote waarschijnlijkheid te zeggen dat je dit met maskers kunt oplossen. Maar om je echt te adiveseren zul je mogelijk jouw WP-showbestand beschikbaar moeten stellen om deze te laten bekijken. Al was het alleen maar een deel daarvan waarin jouw montagepoging is verwerkt.
AVé,
Cuno

Plaats reactie