Foutmelding installeren 5.11

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos Hagens
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 22:29
Locatie: Cuijk

Foutmelding installeren 5.11

Bericht door Jos Hagens » do 20 aug 2015, 15:15

Bij het starten van de update krijg ik de volgende melding op een computer met Windows 7:
Visual C ++ 2013 runtime cannot be installed.
Als verklaring staat dat o.a. Windows 7 noodzakelijk is.
Visual C++ 2013 is al eerder op mijn computer geinstalleerd.

Als ik via Cancel de installatie gewoon laat doorgaan en vervolgens Wings opstart en het laatste project open, sluit Wings meteen weer af met een foutmelding. Open ik een iets eerder gestart project is er niets aan de hand.
Waar kan de fout zitten?

Gebruikersavatar
Jos Hagens
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 22:29
Locatie: Cuijk

Re: Foutmelding installeren 5.11

Bericht door Jos Hagens » do 20 aug 2015, 15:19

Een heel snel antwoord van mezelf: het verwijderen van het .bak bestand in de projectmap heeft het probleem opgelost.
Begrijpen doe ik het nog niet....

En weer een minuut later: het leek opgelost. het project blijft gewoon geopend.
Maar zodra ik een handeling wil verrichten sluit Wings zich weer af met een foutmelding.

Gebruikersavatar
Jos Hagens
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 okt 2013, 22:29
Locatie: Cuijk

Re: Foutmelding installeren 5.11

Bericht door Jos Hagens » zo 30 aug 2015, 20:59

Ik heb vorige week een mail gestuurd naar Oostenrijk met de melding van mijn probleem met 5.11. Een collega in de AVgroep Nijmegen had hetzelfde probleem.
Ik heb recent van de technische ondersteuning een zip-bestand toegestuurd gekregen met een bestand dat in de installatiemap van 5.11 vervangen moet worden.
Na dat gedaan te hebben is het probleem geheel opgelost.
Ik kan hier geen bestand uploaden, maar mocht iemand hetzelfde probleem hebben en behoefte hebben aan de oplossing, stuur me dan even een mail en je krijgt per kerende post het bestand toegestuurd.

Plaats reactie