vreemde melding

Plaats reactie
Ben de Hond
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 13 okt 2013, 19:06

vreemde melding

Bericht door Ben de Hond » zo 15 nov 2015, 14:37

Een nieuw lid van onze fotoclub heeft de gratis versie van Wings gedownload, bij Jan de vrijgavecode aangevraagd en een serie gemaakt. Het geheel werkte zoals het hoorde maar na in de serie wat plaatjes te hebben veranderd krijgt zij nu bij het opstarten van de serie in het werkprogramma de melding " De opgegeven opmaak wordt niet ondersteund of kan niet worden omgezet. gebruik de functie Capaciteiten om de ondersteunende opmaken te bepalen ". De serie kan ook niet meer afgedraaid worden . wie kent dit en wat moet zij er aan doen ?

groet, Ben

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 694
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: vreemde melding

Bericht door Cuno Wegman » zo 15 nov 2015, 20:47

Hallo Ben,

De getoonde melding is, voor zover ik kan nagaan, geen meldinge van Wings Platinum zelf (deze tekst komt niet voor in de door mij vertaalde delen).
Ook binnen mijn Windows-omgeving (Windows 7, 64 bit) kan ik deze melding nergens direct vinden.

Wil je mij het probleembestand per e-mail toesturen? Dan kan ik proberen het probleem op mijn computer te reproduceen.
AVé,
Cuno

Ben de Hond
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 13 okt 2013, 19:06

Re: vreemde melding

Bericht door Ben de Hond » zo 15 nov 2015, 22:19

hallo Cuno, bedankt voor de snelle reactie. Het probleem is opgelost, gewoon Wings overnieuw gedownload en alles werkt weer zoals het moet.

groet, Ben

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: vreemde melding

Bericht door Jan Roeleveld » ma 16 nov 2015, 11:05

Beste lezers,

Deze melding komt het meest voor als een gebruiker in de (globale) opties in het menu van de geluidskaarten WDM een vinkje heeft gezet bij SPDIF/AC3.
Probeer het maar uit en je komt die melding tegen. En dan wel weer even terug zetten... :mrgreen:
Succes..!

Groeten,

Jan

Ben de Hond
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 13 okt 2013, 19:06

Re: vreemde melding

Bericht door Ben de Hond » di 17 nov 2015, 17:02

ik geef dit door aan Marleen. Mocht het weer voorkomen kan zij dit proberen.

Bedankt, Ben

Plaats reactie