Upgrade van Wings 6 naar Wings 7

Plaats reactie
Etienne van Haute Stef
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 17 nov 2013, 19:05

Upgrade van Wings 6 naar Wings 7

Bericht door Etienne van Haute Stef » ma 02 sep 2019, 18:25

Voor de upgrade van 5 naar 6 was er een oplossing gegeven om de installatie van Wings 5 te behouden.
Ik werk aan een project voor een concert met een zangkoor. Dit met 15 tijdlijnen, trigger en remote index voor volgende tijdlijn. Totale duur 65 min. Projectie zal rechtstreeks vanuit Wings gebeuren.
Hoe kan ik me zeker stellen moest er toch nog kinderfouten in Wings 7 zitten en ik alsnog naar Wings 6 moet terug grijpen?
Hartelijk dank voor de oplossing als die er zou zijn.
Stef

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Upgrade van Wings 6 naar Wings 7

Bericht door Cuno Wegman » ma 02 sep 2019, 20:26

Hallo Stef,

Voor zover nu bekend, wordt de bestaande installatie van Wings Platinum 6 niet verwijderd tijdens het installeren van Wings 7.
Omdat Wings 7 een 64-bit-programma is, staat deze ook op een geheel andere plaats op de schijf.

Je kunt Wings Platium 6 dus gewoon blijven gebruiken.

Hou er wel rekening mee: een project van Wings Platinum 6 is prima te openen in gebruiken/bewerken in Wings 7.
Maar een project dat is opgeslagen met Wings 7 kan NIET worden geopend met Wings Platinum 6.
Uiteraard wordt door het opslaan met Wings 7 het bestaande showbestand van Wings Platinum 6 NIET overschreven (de beide bestanden
hebben een andere extensie).
AVé,
Cuno

Etienne van Haute Stef
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 17 nov 2013, 19:05

Re: Upgrade van Wings 6 naar Wings 7

Bericht door Etienne van Haute Stef » ma 02 sep 2019, 20:34

Bedankt Cuno,

Try-out is één maand na uitkomen Wings 7 en ik zal tegen eind september wel klaar zijn met het project.
Kleine wijzigingen die in die maand nog nodig zijn, zal ik dan op 6 en 7 aanbrengen.
Groeten,

Plaats reactie