bij uitvoer exe bestand geen dat-bestanden voor video fragmenten

Plaats reactie
leo de vree
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 dec 2017, 16:38

bij uitvoer exe bestand geen dat-bestanden voor video fragmenten

Bericht door leo de vree » zo 22 sep 2019, 17:26

Goedemiddag Cuno, beste mensen,

Sinds kort loop ik er tegenaan dat bij de uitvoer naar een exe bestand van een tijdlijn met videofragementen geen "dat-map" wordt aangemaakt en ook geen dat-bestanden. Daardoor blijft bij afspelen van het exe-bestand ter plaatse van de video's het beeld zwart . In de tijdlijn kan ik de video's wel afspelen.
In eerdere serie's is dat wel goed gegaan (met dezelfde typen videobestanden van dezelfde camrecorder). Ik vermoed dat ik ergens een optie verkeerd heb ingesteld, maar welke en waar.
In het forum ben ik geen vergelijkbaar item tegen gekomen (of heb ik gemist).
Mijn Wingsversie is 5.20.4 Advanced.

Wie kan mij adviseren?

Met hartelijke dank en vriendelijke groet,
Leo de Vree

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: bij uitvoer exe bestand geen dat-bestanden voor video fragmenten

Bericht door Cuno Wegman » zo 22 sep 2019, 18:26

Hallo Leo,

Het lijkt er op dat er geen intermediate videobetstanden zijn gemaakt van de video's die je in de serie gebruikt.
Of bij het maken van de exe staat de optie "Intermediate videobestanden naar doelmap kopiëren" niet aan.
AVé,
Cuno

leo de vree
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 20 dec 2017, 16:38

Re: bij uitvoer exe bestand geen dat-bestanden voor video fragmenten

Bericht door leo de vree » di 24 sep 2019, 21:43

Goedenavond Cuno,
In de eerste plaats hartelijke dank voor je snelle antwoord. Bij mij stond de optie "Intermediate videobestanden naar doelmap kopiëren" bij de uitvoer naar exe inderdaad niet op aan. Waarom ik dat (ooit) heb uitgevinkt, weet ik niet (meer) maar ik heb er totaal overheen gelezen bij het zoeken naar de oplossing en eerst gezocht bij allerlei andere instellingen en acties. Alles werkt nu weer zoals verwacht en de videofragmenten zijn weer zichtbaar in het exe-bestand.
Met vriendelijke groet,
Leo

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: bij uitvoer exe bestand geen dat-bestanden voor video fragmenten

Bericht door Jan Roeleveld » di 24 sep 2019, 22:27

Dit soort problemen met EXE-bestanden en losse video's in een aparte map zijn met WINGS 7 voorbij. Alles zit bij elkaar in een mp4-file en kan op elke PC, laptop, tablet of rechtstreeks op TV worden afgespeeld.
Succes..!

Groeten,

Jan

Plaats reactie