Wings 5 sluit af

Plaats reactie
Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Wings 5 sluit af

Bericht door Adri Snijders » za 16 okt 2021, 14:03

Goedemiddag,

Het zal wel software (of aan mijn computer) gerelateerd probleem zijn maar de (in het Engels) tekst verschijnt als ik Wing 5 opstart. Wings 5 heeft een probleem gevonden en sluit af. Blijf bestaan ook na een herstart van de computer.

Mijn computer gaat voor een upgrade naar de 'dokter', als ik kan zeggen waar ze even naar moeten kijken helpt dat. Of kan ik zelf iets ondernemen?


Groet,

Adri

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wings 5 sluit af

Bericht door Adri Snijders » ma 18 okt 2021, 09:59

Goedemorgen,


Op een (zover wings op een laptop werkt) gaat alles probleemloos, maar geheel zonder aanleiding sluit zichzelf af een computer waar het altijd zonder problemen op draaide. Ik heb het opnieuw geïnstalleerd, echter zonder succes. Weet iemand in welke hoek ik het moet zoeken? Of is er meer informatie nodig om een suggestie te doen.

Groet,
Adri

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Wings 5 sluit af

Bericht door Cuno Wegman » ma 18 okt 2021, 22:29

Hallo Adri,

ALs je WIngs hebt ingesteld op de Nederlandse taal, zullen er van Wings zelf geen Engelse teksten verschijnen.
Hooguit kan ik me voorstellen dat een (extern ingekocht) onderdeel van Wings daar voor zorgt.
Maar als er niets aan Wings veranderd is (en daar ga ik van uit, want er zijn al jaren geen updates meer voor WIngs Platinum 5), dan moet de oorzaak buiten Wings liggen. Zeker als na een herinstallatie van Wings de problemen blijven bestaan.

Mijn eerste verdachte is altijd Windows Update, daarna (automatisch) bijgewerkte drivers (met name grafische kaart en geluidskaart), overijverige beschermingssoftware en later geïnstalleerde programma's die instellingen van Windows overhoop gegooid hebben.
AVé,
Cuno

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wings 5 sluit af

Bericht door Adri Snijders » di 19 okt 2021, 09:31

Cuno,

Heb je een suggestie waar ik het moet zoeken binnen Windows 10.

Het menuutje wat na afsluiten van wings 5 verschijnt is een fouten rapport met een wings logo en als ik dat zou willen verzenden gaat het naar support.wps@stumpfl.com (wings 5 support) met een zip bestandje met info waar ik niets van snap.

Is het een idee omdat naar jou te sturen.

Adri

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wings 5 sluit af

Bericht door Adri Snijders » wo 20 okt 2021, 18:11

Goedeavond,

Jammer, geen oplossing. Het ligt niet aan Wings, maar aan mijn computer. Ik wil niet sneu overkomen maar dit is wel het einde van mijn AV aventuur. Een nieuwe Wing schaf ik niet aan omdat het niet zeker is dat die wel probleem draait.

Op een laptop draait het niet glad en soepel en met en tweede scherm zie ik het helemal niet gebeuren.

Adri

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Wings 5 sluit af

Bericht door Adri Snijders » di 26 okt 2021, 09:23

Beste mensen,

Ik krijg Wings nog steed niet aan de praat en ondanks het avies van Cuno kom ik er niet uit. Wie kan iest van duiding geven hierin. Het zal toch niet zo zijn dat alleen ik dit probleem heb. Er stat minimaal eeb digitale borrel klaar.

Adri

Plaats reactie