Afbeeldingen in de tijdlijn

Plaats reactie
Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Afbeeldingen in de tijdlijn

Bericht door Adri Snijders » wo 03 nov 2021, 09:02

Beste mensen,

Het probleem dat wings 5 niet meer opende is opgelost door de aanschaf van nummertje zeven.

Daar heb ik een vraag over. In een aantal bestaande AV's zitten curves in de vorm van een piramide, twee schuine kanten die in een punt bij elkaar komen. Die kleuren grijs en laten de afbeelding niet (zichtbaar) zien. De beelden worden wel geprojecteerd op het scherm. Als ik een schuine lijn 'rechtop zet' wordt de afbeelding zichtbaar. Dit fenomeen herinner ik mij niet uit nummertje 5. Is dit kenmerkend voor wings 7 of heb ik ergens een vinkje verkeerd staan?

Adri

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Afbeeldingen in de tijdlijn

Bericht door Cuno Wegman » vr 05 nov 2021, 12:39

Wings 5/6 en Wings 7 gebruiken niet helemaal dezelfde manier om te bekijken/berekenen of de afbeelding binnen een object in het beeldspoor getoond kan worden, of hoe groot. En de plaats en vorm van de curve-lijnen spelen daarbij een belangrijke rol.
Veranderen van de breedte (hoogte) van het spoor, of veranderen van de zoomstand van de tijdlijn kan er ook voor zorgen dat deze afbeeldingen wel, of juist niet, zichtbaar zijn.
Dit heeft in ieder geval geen gevolgen voor het vertonen van de afbeeling in de projectie.
AVé,
Cuno

Adri Snijders
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 18 nov 2013, 13:33
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Re: Afbeeldingen in de tijdlijn

Bericht door Adri Snijders » zo 07 nov 2021, 13:49

Goedemiddag Cuno,

Je oplossing werkt bij mij (deze keer) niet. Het is overigens geen belemmering, de betreffende AV's laten gewoon alle beelden zien.

Groet,

Adri

Plaats reactie