costum workspace

Plaats reactie
Filip De Block
Berichten: 14
Lid geworden op: za 06 nov 2021, 20:52

costum workspace

Bericht door Filip De Block » za 06 nov 2021, 22:50

Ik zou graag weten hoe ik een eigen workspace instelling met zwevende windows kan opslaan en terug oproepen met alt en cijfer toets. Staat in handleiding wings 3 maar lukt me niet in wings 7.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: costum workspace

Bericht door Cuno Wegman » zo 07 nov 2021, 08:40

Hallo FIlip,

Helaas, deze optie bestaat sinds WIngs Platinum 4 niet meer.
AVé,
Cuno

Filip De Block
Berichten: 14
Lid geworden op: za 06 nov 2021, 20:52

Re: costum workspace

Bericht door Filip De Block » zo 07 nov 2021, 09:25

Dat verklaart inderdaad veel.

Filip De Block
Berichten: 14
Lid geworden op: za 06 nov 2021, 20:52

Re: costum workspace

Bericht door Filip De Block » za 27 nov 2021, 11:04

In Wings X blijkbaar terug; Verschiedene Anordnungen der Bedienpanels (Timeline, Mediapool, usw.) können in 5 Presets gespeichert und auf Knopfdruck blitzschnell wiederhergestellt werden.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: costum workspace

Bericht door Cuno Wegman » za 27 nov 2021, 12:38

Hallo Filip,

Ja en nee: die 5 presets kun je in Wings X inderdaad snel zelf maken en terugzetten.
Maar met een "kleine" beperking: er zijn (nog?) geen zwevende vensters, en zeker geen verplaatsing buiten het hoofdvenster van Wings X.
Op dit moment kan alleen de grootte van de diverse panelen geschoven worden, niet de positie (je kunt bijvoorbeeld de VU-meter niet rechts in het scherm plaatsen. Of de mediapool op een tweede monitor, los van het hoofdscherm.

(Ten tijde van jouw oorspronkelijke vraag zat er nog een embargo op het verstrekken van detail-info over Wings X, anders had ik bovenstaande gegevens toen al gemeld. Op dit moment zijn er geen beperkingen meer over informatieverstrekking over Wings X.)
AVé,
Cuno

Plaats reactie