Voorinstellingen voor Afbeeldingen

Plaats reactie
Edwin de Seriere
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 05 feb 2014, 01:54

Voorinstellingen voor Afbeeldingen

Bericht door Edwin de Seriere » ma 18 jul 2022, 13:18

Hoi,

Kan men in de nieuwere versie, na Platinum pro 4, in de voorinstelling afbeeldingen, ook de zoominstellingen en rotatie ingeven. Nu kan ik alleen de fade in en out, stand tijd instellen en de spooreigenschappen alleen maar aanvinken. Lijk mij handig om sneller een serie te maken met gewenste bewegingen, die ik van te voren voor elk beeld heb geprogrammeerd.

Nu moet ik eigenschappen van een beeld kopiëren en plakken voor elk volgend beeld.

Greetz @win

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Voorinstellingen voor Afbeeldingen

Bericht door Cuno Wegman » ma 18 jul 2022, 22:25

Hallo @dwin,

Bij de alle versies van Wings kunnen, via de Opties, alleen de invloeitijd en de uitvloeitijd als standaardwaarde voor nieuwe objecten worden ingesteld. Daar is geen verschil tussen versie 4 en latere versies.

Ik mag aannamen dat je het kopiëren van de zoom- en rotatie-instellingen uitvoert via het onderdeel Stuursporen van de Mediapool.

In Wings Platinum 4 kan de inhoud van een stuurspoor vanuit de mediapool maar aan één ander object per keer worden toegewezen, ook als meer objecten/afbeeldingen in de tjdlijn zijn geselecteerd.
In de latere versies van Wings (5-6-7-X) kan het stuurspoor in één keer aan alle geselecteerde objecten worden toegekend.

In Wings 4-5-6-7 worden op deze manier alle bestaande stuursporen in een object vervangen door het stuurspoor dat vanuit de mediapool naar het object gesleept wordt.
In Wings X worden alleen identieke stuursporen overschreven. Andere soorten worden (zoals wenselijk) netjes toegevoegd.
AVé,
Cuno

Plaats reactie