audio converter

piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Re: audio converter

Bericht door piet bakker » ma 15 aug 2022, 13:49

Het begint te prikkelen, echter de vragen van Dick Fonteijn fronsen bij mij nog steeds de wenkbrauwen. Ik gebruik de variabelen regelmatig, bij effecten zijn variabelen veelal toepasbaar.

Stel dat ik een show omzet naar X, zijn de variabelen dan werkzaam?
Komen er meer verrassingen als de bestaande shows bewerkt worden in X

€404,00 Cuno is betaalbaar voor ons, maar wat krijg ik voor dat geld, feitelijk bedoel ik, wat de pro W7 heeft en pro x niet.

Misschien dat Oostenrijk een overzicht kan fabriceren.

Groet Piet.

Dick Fonteijn
Berichten: 33
Lid geworden op: za 18 jun 2022, 16:16

Re: audio converter

Bericht door Dick Fonteijn » do 18 aug 2022, 16:29

Piet, het beste is om de demoversie van Wings X te downloaden en te installeren. Een bestand uit Wings 7 importeren in Wings X. Dan kom je er vanzelf achter wat er wel en niet inzit. Zo heb ik het ook gedaan. Heb ik vragen over Wings X stel
ik ze nu in het Forum. Over het algemeen beantwoordt Cuno de vragen en stelt de vragen, indien relevant, op het Wings X forum. Daar lees je dan of Christoph Hilgers het zinvol acht er iets aan te doen of op de To-Do lijst zet. Op dit moment is het mij nog niet waard om de overstap naar Wings X te maken. Ik kan mijn gemaakte shows nu nog niet één op één in Wings X realiseren. Gelukkig zit het onderdeel maskers al wel in Wings X.
Groet, Dick Fonteijn

piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Re: audio converter

Bericht door piet bakker » do 18 aug 2022, 18:50

Dank Dick,

Ik zinspeelde reeds op het downloaden van de demo, opdat ik de verschillende kan ervaren.
veel lol en inspiratie met onze prachtige hobby.

Groet Piet Bakker.

Plaats reactie