Probleem met WP5.4.0

Plaats reactie
Henk van der Vleuten

Probleem met WP5.4.0

Bericht door Henk van der Vleuten » di 04 mar 2014, 20:53

Inmiddels heb ik op 5 computers de nieuwe upgrade geïnstalleerd, waarvan op 2 elders. De 3 systemen die werken onder Windows 7 en Windows 8 doen het uitstekend, maar de beide systemen onder Windows XP (1 thuis en 1 elders) willen niet meer werken bij het opstarten van Wings Platinum. In beide gevallen verschijnt een venster met de mededeling:

Kan entrypoint van procedure Registerapplication niet vinden in DLL-bestand KERNEL-32.dll

Windows herstart en herinstallatie van WP hebben geen effect.

Op deze XP machine is het geen probleem, daar ga ik wel terug naar WP5.3.3.
Maar op de andere machine elders is het dat wel omdat de persoon in kwestie erop aangewezen is en volgende week moet presenteren en nog graag enige finesses wil uitwerken. Daar heb ik de tot vanmiddag aanwezige WP5.2.1 weer geïnstalleerd zodat hij vooruit kan.

Ben benieuwd naar overige ervaringen.

Henk

Henk van der Vleuten

Re: Probleem met WP5.4.0

Bericht door Henk van der Vleuten » wo 05 mar 2014, 10:11

Gisteravond nog heb ik de fout in Wallern gemeld en kreeg vanmorgen het volgende antwoord:
Lieber Henk!

Wir haben den Fehler gefunden und können diesen allerdings erst morgen beheben, weil David heute Urlaub hat. Es gibt noch ein paar andere Kleinigkeiten, die wir beheben müssen und dann wird es eine neue Version geben.
Vielen Dank und herzliche Grüße!

Christoph
Dus XPers nog even geduld en ook jullie kunnen upgraden.

Henk

Henk van der Vleuten

Re: Probleem met WP5.4.0

Bericht door Henk van der Vleuten » do 06 mar 2014, 13:33

Het probleem is opgelost.

AV-Stumpfl in Wallern heeft vanmorgen een nieuwe (gerepareerde) upgrade Wings Platinum 5.4.0 op hun website geplaatst, waarmee ook de gebruikers van Windows XP de nieuwe versie kunnen starten.
Een andere fout waarvan sprake was, is eveneens hersteld en kan nu als vanouds een gemaakte wmv wel worden afgespeeld.

Zoals op het duitstalige AV forum te lezen is raad Christoph eenieder die sinds 3 maart de 5.4.0 upgrade gedownload heeft, dat nu opnieuw te doen van http://www.hdav.org/de/software of directer http://www.hdav.nl/wings-platinum/download en die te installeren.

Henk

Plaats reactie