Ik heb een powerpoint presenter (draadloze handbediening) geprobeerd voor presentatie vanuit tijdlijn. Ik probeerde dit omdat er niet altijd wifi/internet aanwezig is in zalen voor wings gebruik met smartphone.
Het toestel werkte prima maar terugkeren lukt niet omdat de terugkeer input ctrl en linker pijl samen moet zijn en niet enkel linker pijl. Is hier een oplossing voor (instellingen?) of zijn er ervaringen van gekende types presenters die wel werken?
powerpoint presenter
- Cuno Wegman
- Contacteer:
Re: powerpoint presenter
Hallo Filip,
Bij sommige merken presenters (zoals Logitech) kun je bijbehorende software installeren om zelf toetsen of toetscombinaties toe te wijzen aan de knoppen van de presenter.
In het Duitse forum worden de Logitech Spotlight, R400, R500, R700 en R800 verschillende keren genoemd.
Bij sommige merken presenters (zoals Logitech) kun je bijbehorende software installeren om zelf toetsen of toetscombinaties toe te wijzen aan de knoppen van de presenter.
In het Duitse forum worden de Logitech Spotlight, R400, R500, R700 en R800 verschillende keren genoemd.
AVé,
Cuno
Cuno
-
Filip De Block
Re: powerpoint presenter
Ok, dus de oplossing ligt inderdaad eerder bij het type presenter. Ik zal de specificaties van de vermelde types eens onder de loep nemen. Hartelijk dank alweer Cuno.