beamer jvc dla-rs15

HDAV-projectoren en andere apparatuur en techniek voor het maken en vertonen van HDAV-producties
Plaats reactie
Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

beamer jvc dla-rs15

Bericht door Ite Boersma » za 14 jan 2017, 14:16

Na het vervangen van de lamp moet de urenteller op nul gezet worden, volgens de gebruiksaanwijzing moet dat als volgt; de beamer op stand by zetten, dan toets back 2 seconden indrukken,
daarna toets ok indrukken, toets hide 2 sec indrukken en dan pijltje naar beneden van de selectortoets? minsens 2 sec indrukken, maar vervolgens gebeurt er niets, als ik de beamer uit stand by haal en de lamp brandt dan krijg ik nog steeds de melding "lamp vervangen" .door backtoets in te drukken gaat die melding weer weg.
Nu gebeurde gisteren dat de beamer na ongeveer een uur gewerkt te hebben spontaan uitging en nergens meer op reageerde, is dit het gevolg van dat de urenteller niet op nul stond, of heeft de beaner er nu echt de brui er aangegeven.

wie o wie weet het antwoord,

vriendelijke groet , Ite

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: beamer jvc dla-rs15

Bericht door Cuno Wegman » za 14 jan 2017, 14:30

Hallo Ite,

Ik denk dat je een klein leesfoutje maakt:
Je moet niet de Back-toets (en de andere toetsen) twee seconden ingedrukt houden, maar
steeds binnen twee seconden de volgende knop uit de genoemde reeks indrukken.
Alleen de laatste toets (het pijltje naar beneden) moet je minimaal twee seconden ingdrukt houden (tot de lampjes STANDBY/ON en LAMP afwisselend gaan knipperen.

Succes!
AVé,
Cuno

Ite Boersma
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 16 okt 2013, 12:26

Re: beamer jvc dla-rs15

Bericht door Ite Boersma » zo 15 jan 2017, 14:06

Hallo Cuno,
Bedankt voor je antwoord, ik zal het proberen, maar op dit moment kan ik er niet veel mee omdat de beamer helemaal niets meer doet, terwijl de beamer in bedrijf was viel de lamp uit en deed de beamer niets meer, ook de lensafsluiting staat nog open, de beamer reageert nergens meer op.
Is het mogelijk dat er een zekering in de beamer, als die er in zit en zo ja waar kan ik die vinden, doorgebrandt is ?

Plaats reactie