route maken

Plaats reactie
dirkvet
Berichten: 6
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 10:56

route maken

Bericht door dirkvet » za 20 nov 2021, 14:07

Wanneer ik thuis een route maak lukt me dat uitstekend. Ik zou dit op de club demonstreren, maar dat lukte niet. De knooppunten die ik thuis wel wist te maken daar lukte het niet op de fotoclub. Mijn vraag wat is de oorzaak.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: route maken

Bericht door Cuno Wegman » za 20 nov 2021, 17:50

Hallo Dirk,

Als je jouw eigen computer en eigen Wings-dongle hebt gebruikt bij de clubdemonstratie, zouden dezelfde handelingen ook hetzelfde resultaat moeten opleveren.
Als dat niet zo is, is het met de huidige beschrijving moeilijk om een oorzaak aan te geven.

Maar als de demonstratie bij de club op een andere computer is gedaan, met een andere donge (en dus andere licentie), zou ik me kunnen voorstellen dat de clublicentie van Wings een beperktere versie is: de Starter, Advanced en Pro-versie hebben elk hun eigen limieten bij de animaties.
Zo is in de Starter-versie het aantal knooppunten per route beperkt tot 3 (begin, eind en één tussenpunt).
AVé,
Cuno

dirkvet
Berichten: 6
Lid geworden op: di 03 dec 2013, 10:56

Re: route maken

Bericht door dirkvet » za 20 nov 2021, 18:04

Ik gebruik mijn eigen dongle op de club, maar het is wel een andere computer.

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: route maken

Bericht door Cuno Wegman » za 20 nov 2021, 21:35

Hallo Dirk,

Als je zowel thuis al op de club dezelfde handelingen hebt verricht, zou heel misschien op de club een oudere versie van Wings 7 aanwezig kunnen zijn (al staat mij niet voor de geest dat er tijdens de verschillende updates van Wings 7 grote problemen met de animaties zijn geweest, en verholpen).

Wat werkte wel, en wat werkte niet? Kun je dat nog terughalen en beschrijven?

Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat je vergeten bent de Shift-toets ingedrukt te houden om met een klik op de route een nieuw knooppunt toe te voegen.
AVé,
Cuno

Plaats reactie