Wings X versus Wings 7 pro

Voor alle vragen en informatie over Wings X (zowel voor de Windows-versie als de Mac-versie)
piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door piet bakker » vr 14 jan 2022, 09:40

Saluut allen,

Ik stelde de vraag over maskersporen, Cuno verwees mij naar de Duitse site, dan wordt het niet echt overzichtelijker, dat ligt aan mij. Vast staat, wat Cuno al meldde, voor de pro versie 1 is het te vroeg voor maskersporen in welke vorm dan ook.

Ik gebruik ook het sprongsysteem, werkt perfect, dat is mijn volgende vraag voor wings X.

De feitjes van Cuno geven enig inzicht, echter ik wacht met de aanschaf van Wings X tot er duidelijkheid is, en mijn configuraties één op één worden overgenomen door x.

Groet Piet Bakker.

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Jan Roeleveld » vr 14 jan 2022, 12:18

Succes..!

Groeten,

Jan

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Cuno Wegman » za 15 jan 2022, 19:39

Hallo Piet,
Ik gebruik ook het sprongsysteem, werkt perfect, dat is mijn volgende vraag voor wings X.
Sprongen zijn op dit moment in Wings X al mogelijk, mits binnen dezelfde timelijn/tijdlijn.
Bij het feitje van vandaag besteed ik daar aandacht aan.

Voor het springen tussen tijdlijnen zullen, net als bij Wings 7, triggers nodig zijn. En die zijn op dit moment nog niet gerealiseerd.
AVé,
Cuno

Marco Ising
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 15:13

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Marco Ising » za 04 jun 2022, 11:03

Is er een overzicht van de functies die wel in wings 7 beschikbaar zijn, echter nog in ontwikkeling zijn in Wings X? Dit helpt mij in de eventuele overgang naar Wings X. Greetz. Marco

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Jan Roeleveld » do 09 jun 2022, 09:46

Marco,

Neen, dat lijstje is er niet. Het zou ook slechts een momentopname zijn, want er wordt voortdurend aan Wings X gewerkt.
Momenteel wordt er gewerkt aan de effecten. Als je de demoversie van Wings X uitprobeert kom je er achter wat er allemaal nog niet kan.
Succes..!

Groeten,

Jan

Marco Ising
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 15:13

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Marco Ising » do 09 jun 2022, 20:11

Hallo Jan, Heb enkele Duitse video's bekeken en het lijkt erop dat ik mijn recht toe recht aan shows nu ook in WingS X kan maken. Zal de demo versie downloaden 1 dezer dagen. Mocht het niet lukken in Wings X, kan ik dan de Wings X show openen met Platinum 7? Greetz. Marco

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Jan Roeleveld » vr 10 jun 2022, 10:42

Nee, de uitwisselbaarheid is nooit 'achterwaarts'. Shows gemaakt in bijvoorbeeld WP6 zijn niet te openen in WP5, WP4, WP3 of WP2.
Ook een show, gemaakt in Wings 7, is niet te openen in WP6, WP5, etc,
Zelfs een show, gemaakt in Wings 7.3.1, is niet te openen in Wings 7.3.0.
De uitwisselbaarheid is dus altijd 'voorwaarts'.
Het is de bedoeling dat t.z.t. een zeer eenvoudige show zonder al teveel toeters en bellen, gemaakt in Wings 7, geopend kan worden in Wings X. Maar ook dan zal een Wings X show daarna niet meer te openen zijn in Wings 7.
Succes..!

Groeten,

Jan

Remy Van Looveren
Berichten: 47
Lid geworden op: do 24 okt 2013, 16:44

Re: Wings X versus Wings 7 pro - tutorials

Bericht door Remy Van Looveren » vr 10 jun 2022, 11:13

Marco,

Ter info: de meeste Duitse tutorials zijn ook reeds vertaald en beschikbaar in het Nederlands, of beter gezegd in het Vlaams.

Je kan ze vinden via deze link : https://diapolis.be/diapolis-2020/diapo ... ingsx.html

Groetjes
Remy

piet bakker
Berichten: 128
Lid geworden op: vr 27 dec 2013, 23:39
Locatie: Heiloo

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door piet bakker » ma 30 jan 2023, 17:04

Geachte Remy,

Gelukkig ben ik meerdere talen machtig, dank voor de inzet voor Wings X, het vergt enig doorzetting vermogen.

Groet

Piet Bakker.

Marco Ising
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 15:13

Re: Wings X versus Wings 7 pro

Bericht door Marco Ising » do 20 jul 2023, 09:20

Goedemorgen Remy,

Werd geattendeerd op een aankomende prijsverhoging van Wings X. De laatste keer dat ik Wings X checkte was ik niet zo onder de indruk. Ben voorstander om met met actuele software te werken. Aangezien er geen ontwikkelingen meer zijn in de 7 versie heb ik een aantal youtube films bekeken oa. ook die van jou. Zie dat er veel aanpassingen zijn gedaan. Vandaar dat ik nu ook wings X heb geïnstalleerd. Dank voor je video's!

Marco

Plaats reactie