Pas op met Windows 10 update van mei 2019...!

Ad van Roosendaal
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 14 mei 2017, 12:14

Re: Pas op met Windows 10 update van mei 2019...!

Bericht door Ad van Roosendaal » zo 18 aug 2019, 18:06

En wat als de update Windows al gedaan is en niet meer te herstellen is naar voorgaande windowsversie? WingsPlatinum 6 loopt nu traag en schokkerig.
Komt er een update van WingsPlatinum 6 waarin dit Windows-updateprobleem verholpen wordt? Of worden we verplicht om WingsPlatinum 7 aan te schaffen, waarin de juiste codecs zijn verwerkt? Ik hoor/lees graag of er een praktische oplossing is.
Groet, Ad

Gebruikersavatar
Cuno Wegman
Berichten: 685
Lid geworden op: vr 15 feb 2013, 16:25
Contacteer:

Re: Pas op met Windows 10 update van mei 2019...!

Bericht door Cuno Wegman » zo 18 aug 2019, 21:16

Volgens gebruikers in het Duitse forum, heeft Microsoft een verbeterde versie van update 1903 uitgebracht.
Met die versie van update 1903 lijkt het probleem niet meer op te treden.
Als het goed is, zou je de laatste versie van deze update moeten kunnen downloaden van de update-site van Microsoft.

Tot 30 dagen na het uitvoeren van een update kun je deze door Windows laten terugdraaien. Mocht die termijn al verlopen zijn, dan zal hetzij de update nog een keer handmatig moeten worden uitgevoerd, hetzij gewacht moeten worden op de eerstvolgende update-ronde van Microsoft.

@Ad
Voor alle duidelijkheid: het is geen probleem van, of fout in, Wings Platinum. De hoofdoorzaak lijkt te liggen in de combinatie van de
Windows-update en diverse drivers van enkele grafische kaarten en/of processoren.
Er is dus geen update van Wings of codecs nodig.

Ik weet nu wel weer waarom ik het automatisch updaten van programma's (waaronder Windows) zo veel mogelijk probeer te minimaliseren...
AVé,
Cuno

Ad van Roosendaal
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 14 mei 2017, 12:14

Re: Pas op met Windows 10 update van mei 2019...!

Bericht door Ad van Roosendaal » ma 19 aug 2019, 14:21

Beste lezer,

Ik heb een show met veel panorama bewegingen bekeken. Geen horten en stoten meer. Het loopt gladjes. Naar mijn idee is het probleem opgelost (bij Windows) ??. En zal een show ook op een update goed , zoals de maker het bedoeld heeft, draaien. Dat is mijn indruk nu.

gr Ad

Gebruikersavatar
Jan Roeleveld
Berichten: 285
Lid geworden op: di 17 sep 2013, 20:21
Locatie: Houten
Contacteer:

Re: Pas op met Windows 10 update van mei 2019...!

Bericht door Jan Roeleveld » wo 04 sep 2019, 18:06

Ja Ad,

Je conclusie is juist. Het Windows-probleem is door Windows opgelost.
Zij zijn de enigen die hun eigen problemen kunnen oplossen... :lol:

Plaats reactie